سلامت نیوز :دکتر رضا آخوندزاده می‌گوید: بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) اهواز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور که به عنوان بزرگترین مرکز درمانی آموزشی جنوب غرب کشور می باشد توانسته با اتکاء به توانمندی اعضاء هیات علمی و پرسنل زحمت کش و بکارگیری نیروهای توانمند و استفاده از تجهیزات پیشرفته موجود توانسته است در جهت خدمات درمانی مطلوب به بیماران و آموزش فراگیران در دوره های تخصصی و فوق تخصصی گام های مهمی را بردارد و امیدواریم بتوانیم در عرضه رقابت خدمات درمانی و آموزشی همیشه پیشگام باشیم و با توجه به مراکز درمانی متعدد موجود اگر بیمارستانی نتواند توانمندی ها و عملکرد خود را با روش های مولتی مدیا و فناوری اطلاعات معرفی نماید ، ناشناخته و گمنام خواهد ماند .

به گزارش سلامت نیوز وی تصریح می کند : جوامع امروزی بدلیل توسعه تکنولوژی و بکارگیری روش های متفاوت ارتباطی و اطلاع رسانی تحول اساسی یافته است بگونه ای که معرفی سازمان ها و عملکرد آنها بسیار آسان و سهل الوصول گشته است . رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اظهار می‌کند : بر همین اساس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اهواز بمنظور اطلاع رسانی پرتال جامع خود را راه اندازی نموده و این پرتال کاملاً داینامیک با بخش های گوناگون و ظاهری کاملا کاربر پسند فراهم گردید و در آینده نزدیک در صدد ارتقای آن در راستای سلامت الکترونیک و خدمات الکترونیکی می باشیم.

وی افزود : این پرتال از نرم‌افزاری دارای 60 ماژول مستقل مانند سیستم مدیریت اسناد، نقشه سایت، سیستم اخبار، سیستم پرسش و پاسخ، لیست های شخصی و ... می‌باشد و معرفی کلیه واحد ها ، بخش ها ، قسمت ها ، پزشکان همراه با شرح وظایف آنها ، درج برنامه کاری پزشکان و برنامه هفتگی درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی ، آلبوم تصاویر مرکز ، معرفی بخش های جدید ، سیستم اخبار ، فرم پیشنهادات ، انتقادات و شکایات و فرم تماس با مدیریت مرکز و صدها صفحه دیگری که بصورت مدیریت شده و بر اساس دسته بندی خاص خود تعریف شده اند از دیگر امکانات این پرتال می باشد.

کلیه علاقمندان می توانند جهت بازدید از پرتال مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اهواز به آدرس www.Ehospital.ir مراجعه نمایند همچنین کلیه واحدهای دانشگاه علوم پزشکی نیز بدون اتصال به اینترنت می توانند از طریق آدرس http://Himam.Ajums.ac.ir از این پرتال بازدید نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha