سلامت نیوز :گسترش فعالیت های مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، به منظور تسهیل شرایط برای محققانی که در زمینه های مرتبط با سرفصل های این مرکز فعالیت می کنند، انجام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ برابر اعلام گذشته این مرکز درباره ی حمایت از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی در حوزه ی ازدواج و جوانان، داوود ملکی، یکی از کارشناسان این مرکز، فعالیت های تسهیل کننده تحقیقاتی برای محققان و دانشجویان در این راستا را تصریح کرد: مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی، طرح ها و پایان نامه های مرتبط را بنا بر اولویت های سیاست گذاری های مرکز، در کارگروه های تخصصی بررسی می کند و در صورت تایید، از آن ها حمایت می کند.

وی درباره ی امکانات این مرکز برای انجام تحقیقات مرتبط افزود: بانک اطلاعات جوانان شامل اطلاعات دسته بندی شده به صورت آماری و تحلیل محتوا، برای تسهیل تحقیقات در حوزه ی جوانان در اختیار مراجعه کنندگان قرار دارد. همچنین واحد کتابخانه، شامل طرح های پژوهشی و پایان نامه ها به صورت آرشیو و منابع پژوهشی خارجی در این زمینه است؛ که دسترسی آن برای کاربران، با داشتن معرفی نامه از مراکز، قابل استفاده می باشد. به زودی منابع ورزشی نیز به این کتابخانه افزوده خواهد شد.

این کارشناس در ادامه گفت: در این مرکز، علاوه بر امکانات پژوهشی، امکان چاپ کتاب بر اساس خلاصه گزارش طرح های پژوهشی انجام شده و چاپ مقاله های علمی مرتبط در فصلنامه ی «مطالعات راهبردی» -که پیش تر با نام «مطالعات جوانان» منتشر می شد- نیز وجود دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha