یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 59287

از ۱۴۵ تخت فعال بیمارستان باقرالعلوم فقط ۵۰ تخت فعال است و بخش‌های اورژانس، آی. سی. یو، سی. سی. یو و داخلی (با ۸ تخت) فعال هستند.

سلامت نیوز: از ۱۴۵ تخت فعال بیمارستان باقرالعلوم فقط ۵۰ تخت فعال است و بخش‌های اورژانس، آی. سی. یو، سی. سی. یو و داخلی (با ۸ تخت) فعال هستند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اهر با بیان اینکه تنها بیمارستان منطقه زلزله زده اهر نیمه تعطیل است، گفت: ۵۰ درصد بیمارستان باقرالعلوم (ع) تنها بیمارستان شهرستان اهر تعطیل است و در صورت نیاز به خدمات تخصصی به تبریز اعزام می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، فرخ‌زاده با اشاره به اتمام امدادرسانی در منطقه زلزله زده اهر ادامه داد: هم اکنون پس لرزه‌ها ادامه دارد به نحوی که آخرین پس لرزه ساعت ۲ بامداد روز گذشته با بزرگای ۲ / ۴ ریش‌تر اهر را لرزاند و اهالی این منطقه در اضطراب به سر می‌برند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اهر افزود: از ۱۴۵ تخت فعال بیمارستان باقرالعلوم فقط ۵۰ تخت فعال است و بخش‌های اورژانس، آی. سی. یو، سی. سی. یو و داخلی (با ۸ تخت) فعال هستند.

فرخ‌زاده گفت: شمار تختهای بخش داخلی از ۴۰ به ۸ تخت کاهش یافته است و هم اکنون بخش زنان با ۸ تخت و بخش جراحی با ۵ تخت بیمار پذیرش می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha