سلامت نیوز: مرد شیشه‌ای که دختر 10ساله خود را از طبقه سوم به پایین پرت کرده بود، به زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.

شامگاه دوشنبه شانزده آبان سال گذشته سقوط مرگبار دختر 10ساله‌ای از طبقه سوم یک ساختمان در شهرآرا به ماموران پلیس اعلام شد. ماموران پس از حضور در محل دریافتند درسا کوچولو بر اثر شدت جراحات جان باخته است. در ادامه تحقیقات در رابطه با این حادثه آغاز شد و ماموران در بررسی‌های اولیه در این دریافتند دختر ده ساله به همراه پدر معتادش در یک خانه زندگی می‌کرد.

یکی از همسایه‌ها به ماموران گفت: امروز صدای گریه‌های درسا به گوش ما می‌رسید که مدام درخواست کمک می‌كرد. دقایقی قبل نیز صدای جیغ او را شنیدم و پس از بیرون آمدن از خانه متوجه سقوط او از طبقه سوم ساختمان شدیم. مرد رهگذری نیز به کارآگاهان گفت: در حال عبور از کنار ساختمان بودم که متوجه درخواست کمک دختر بچه‌ای شدم. وقتی به محل صدا نگاه کردم مرد جوانی را دیدم که دختر خود را از پنجره ساختمان به بیرون پرت کرد.

ماموران که مطمئن بودند درسا از سوی پدرش به قتل رسیده او را دستگیر کردندکه مرد معتاد در بازجویی‌های اولیه منکر قتل دخترش شد.

او در ادامه وقتی با دلایل پلیسی و اظهارات شاهدان روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و گفت: چند ماه قبل همسرم به دلیل اینکه من به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشتم طلاق گرفت، دادگاه نیز حضانت درسا را به من سپرد. چندی قبل با زن جوانی آشنا شده و او را به صیغه خود درآوردم، درسا از این موضوع ناراحت بود و اجازه نمی‌داد این زن به خانه ما بیاید. شب حادثه بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم به خاطر مصرف ماده مخدر شیشه حالت عادی نداشتم در یک لحظه عصبانی شده و دخترم را از پنجره به بیرون پرت کردم.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مرد شیشه‌ای به زودی پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.

شرح ماجرا

ساعت 20 شامگاه شانزدهم آبان سال 90 همسایه‌ها، با شنیدن صدای گریه‌های دختری به نام «درسا» كه از همسایه‌ها كمك می‌خواست پشت در منزل او در طبقه سوم جمع شدند اما پدر او در را باز نكرد و دقایقی بعد صدای جیغ دخترك به گوش رسید.

در همین لحظه رفتگر شهرداری در حالی كه از مشاهده صحنه پرت شدن دختر بچه شوكه شده بود، بلافاصله موضوع را به مركز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داد.

دقایقی بعد ماموران كلانتری 137 نصر در محل حاضر شدند و وقتی به واحدی رفتند كه «درسا» از پنجره آن به بیرون پرت شده بود، دریافتند كه فقط پدر این دختر به نام محسن در منزل است.

با اعلام گزارش این جنایت به قاضی محمد شهریاری ـ بازپرس ویژه قتل تهران ـ وی در رأس تیمی از كارشناسان بررسی صحنه جرم در محل حاضر شد و دستورات قضایی لازم را در این زمینه صادر كرد. با آغاز تحقیقات، پدر 51 ساله درسا كه معتاد به مصرف شیشه و الكل است، ابتدا پرتاب دخترش از طبقه سوم ساختمان به خیابان را انكار كرد ولی با ادامه بازجویی‌ها به ارتكاب این جنایت اعتراف كرد. در حال حاضر تنها ولی دم درسا مادر اوست كه قبلا از محسن جدا شده و در حال حاضر نیز دیه قتل فرزندش را مطالبه كرده است.

پس از احراز مجرمیت محسن از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران، قاضی آرش سیفی ـ دادیار اظهارنظر دادسرای ناحیه 27 پایتخت ـ با صدور كیفرخواست این پرونده را به دادگاه كیفری استان تهران فرستاد تا به اتهام قتل این فرد رسیدگی شود.
منبع: روزنامه تهران امروز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha