سلامت نیوز: رییس عملیات پزشکی مرکز حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران گفت: هم اکنون 15 زائر ایرانی خانه خدا در بخش سی.سی. یو بیمارستان های مکه مکرمه بستری هستند که قرار است تا پیش از دهم آبان ماه جاری به کشور بازگردند.

ولید دنده بر در گفت و گو با ایرنا افزود: ما در تلاش هستیم تا این بیماران را زودتر از موعد مقرر بازگشت حجاج ایرانی که روز دهم آبان ماه است، ‌به کشور بازگردانیم.

وی در مورد وضعیت ارایه خدمات پزشکی در منطقه عرفات به زائران ایرانی نیز گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت در مجموع، حدود 750 خدمت درمانی به زائران ایرانی در صحرای عرفات ارایه کرد.

دنده بر با بیان اینکه از این تعداد، 650 معاینه تخصصی نیز برای زائران ایرانی صورت گرفته است، گفت:‌ در مجموع 42 زائر ایرانی در بخش اورژانس خواهران و برادران در پلی کلینیک تخصصی مرکز پزشکی حج و زیارت در منطقه عرفات بستری شدند.

به گفته این مسوول در مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، دیالیز شش زائر نیز به موقع در منطقه عرفات صورت گرفته است.

دنده بر ادامه داد: همه آمارهای ذکر شده در فعالیت ها و اقدامات مرکز پزشکی حج و زیارت مربوط به 48 ساعت گذشته حضور زائران ایرانی در صحرای عرفات است.

به گزارش رسیده زائران بیت الله الحرام ظهر امروز پس از انجام رمی جمرات برای انجام سایر اعمال حج به مکه مکرمه بازخواهند گشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha