سلامت نیوز: جوانان برای دریافت وام ازدواج باید به سایت بانک مرکزی، www.cbi.ir و در بخش وام ازدواج مراجعه رده، سپس با تکمیل فرم اطلاعات و مدارک نسبت به دریافت وام اقدام کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، مسعود امینی، مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان باتشکر و قدردانی از بانک‌های رفاه، مسکن، سپه، کشاورزی، ملی ایران و تجارت، گفت: این ۶ بانک همه اعتبار و تسهیلات خود را به صورت ۱۰۰ درصدی برای وام ازدواج به جوانان، پرداخت کرده‌اند به همین علت امکان اعطای تسهیلات جدید را ندارند.

وی افزود: جوانان برای دریافت وام ازدواج باید به سایت بانک مرکزی، www.cbi.ir  و در بخش وام ازدواج مراجعه رده، سپس با تکمیل فرم اطلاعات و مدارک نسبت به دریافت وام اقدام کنند.

امینی نام بانک‌هایی را که در حال حاضر برای پرداخت وام اعتبار دارند را اعلام کرد و ادامه داد: بانک‌های ملت، صادرات، پست بانک و موسسه مالی و اعتباری قرض الحسنه مهر از سوی بانک مرکزی برای اعطای وام ازدواج معرفی شده‌اند.

مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: در حال حضار مبلغ وام ازدواج ۳۰ میلیون ریال است و ما از همه جوانان دعوت می‌کنیم که برای دریافت وام ازدواج اقدام کرده و نظرات و انتقادات خود را از نحوه همکاری بانک‌ها به ما اعلام کنند. ازدواج یک امر مهم درتعالی و رشد را جامعه ایا می‌کند و به همین دلیل نقطه نظرات جوانان در این مورد برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: طبق اعلام بانک مرکزی علت عدم پرداخت به برخی از جوانان متقاضی وام، عدم مراجعه آن‌ها در موعد زمانی مقرر، ارائه مدارک ناقص جهت ثبت نام در سایت و اطلاعات نا‌صحیح از مشخصات فردی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha