متأسفانه قیمت اکثر لوازم و تجهیزات مصرفی مورد استفاده در جراحی‌ها روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند و ما نمی‌توانیم جوابگوی بیماران باشیم.

گرانی و تعرفه غیرواقعی، دخل و خرج پزشکان را بر هم زده است
سلامت نیوز :  دکتر عزت‌اله تبریزیان با اشاره به افزایش هزینه‌های ناشی از تورم و رشد قیمت ارز، گفت: متأسفانه قیمت اکثر لوازم و تجهیزات مصرفی مورد استفاده در جراحی‌ها روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند و ما نمی‌توانیم جوابگوی بیماران باشیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینا ؛ این عضو هیأت مدیره انجمن جراحان پلاستیک افزود: اکثر پروتزهای مورد استفاده در اعمال جراحی زیبایی بیمه نیستند و قیمت آن‌ها افزایش شدیدی در چند ماهه اخیر داشته است. وی افزود: از طرف دیگر با توجه به رشد کلیه هزینه‌ها در جامعه، جامعه پزشکی هم نمی‌داند چقدر باید از بیمار دریافت کند که هم بیمار دچار مشکل نشود و هم خود پزشک بتواند هزینه‌های انجام شده را پوشش بدهد.

دکتر تبریزان اضافه کرد: پزشکی که در سن بالای ۴۰ سالگی وارد عرصه کار و فعالیت اقتصادی می‌شود چگونه باید زندگی خود را بگذراند. شاید باورتان نشود عده زیادی از پزشکانی که من می‌شناسم اجاره نشین هستند و ماهیانه باید مبالغ هنگفتی برای باز پرداخت وام مسکن، وام اشتغالزایی و... بپردازند. وی اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از پزشکان با تعرفه موجود توانایی ایجاد تعادل در دخل و خرج خود را ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha