سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 59443
سلامت نیوز :خیلی‌ها فكر می‌كنند خوش‌پوشی دردسر فراوان دارد؛ صد البته بعضی‌ها هم برای خوش پوشی به دردسر می‌افتند اما در واقع برای خوش‌پوشی لازم نیست خود را خیلی به درد سر بیندازید بلكه می‌توانید با رعایت نكات كوچك به فردی خوش‌تیپ تبدیل شوید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ؛ این نكات به ظاهر ساده و گاه كم‌اهمیت می‌تواند كمك بزرگی برای رسیدن به ظاهری آراسته و زیبا باشد.

1ـ همیشه كفش‌هایتان را تمیز نگه دارید، چشم‌ها اغلب كفش‌ها را خوب می‌بینند.

2ـ لباس‌های گشاد را كنار بگذارید، لباس‌هایی كه از اندام شما بزرگ‌تر هستند هیكل‌تان را بدشكل و ناموزون نمایش داده و شما را چاق‌تر از آن چه هستید نشان می‌دهند. پس چاق‌ها بیشتر دقت كنند كه لباس‌های گشاد به تن نكنند.

3ـ سعی كنید رنگ كمربند را با رنگ كفش‌تان ست كنید. همچنین همرنگ بودن كیف و كفش یكی دیگر از نشانه‌های خوش‌پوشی است.

4ـ دقت داشته باشید كه همیشه لباس‌هایتان یا به طور كامل اسپرت باشد یا رسمی. استفاده همزمان از این لباس‌ها (مثل پوشیدن یك شلوار جین با كت رسمی) قطعا انتخاب مناسبی نخواهد بود. برای داشتن تیپی ایده‌آل و زیبا باید همیشه موهای مرتبی هم داشته باشید.

5ـ جیب‌ها برای پر شدن از وسایل مختلف طراحی نشده‌اند. جیب شلوار یا بلوز باید كاملا صاف و مرتب باشد، پس آنها را آن قدر پر نكنید كه ظاهر لباس شما را زشت جلوه دهد.

6ـ به خاطر داشته باشید كه هیچ‌وقت لباس‌های چروك یا پرز گرفته به تن نكنید؛ اگر لباس شما پرز زیادی داشت قبل از خارج شدن از منزل به كمك یك پرزگیر آن را تمیز كنید.

7ـ همیشه محكم و استوار قدم بردارید، فراموش نكنید برای یك مرد خوش‌پوش، نوع راه رفتن و صحبت كردن هم اهمیت ویژه‌ای دارد بنابراین سعی كنید همیشه سر را صاف نگه دارید؛ كمرتان خم و شانه‌ها افتاده نباشد و قدم‌هایتان محكم برداشته شود.

8 ـ از ادكلن‌هایی كه ماندگاری لازم را دارند استفاده كنید تا همیشه خوشبو باشید.

9ـ زیاد خرج كردن هیچ‌گاه نشانه زیبایی‌دوستی​و خوش​‌پوشی نیست، همیشه به اندازه خرج كنید، حتی برای لباس.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha