سلامت نیوز : مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی از ارایه تسهیلات مالی به بیماران صعب‌العلاج و سرطانی جامعه پزشکی جهت درمان بیماری آنها خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر محمدرضا نوروزی با اشاره به ارایه گزارش عملکرد و بیلان مالی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی به اعضای مجمع عمومی این صندوق، گفت: شنبه 6 آبان‌ ماه این گزارش ارایه شد و ضمن شفاف‌سازی فعالیت‌ها و امور اقتصادی صندوق، با حسن نظر و جلب اعتماد اعضای مجمع‌، مجوزها و مصوبات لازم جهت گسترش فعالیت‌های صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی اخذ شد.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌ کمک‌های دولتی به سازمان نظام پزشکی، صندوق تعاون و رفاه به عنوان بازوی اقتصادی این سازمان درصدد جلب اعتماد جامعه پزشکی و جمع‌آوری سرمایه‌های آنها به عنوان پشتوانه فعالیت‌های اقتصادی و رفاهی این صندوق است تا روزی که شاهد دریافت حق عضویت و دیگر هزینه‌ها از جامعه پزشکی نباشیم و بتوانیم خدمات شایسته‌ای به جامعه پزشکی ارایه دهیم.

مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی با اشاره به برخی از خدمات و فعالیت‌های این صندوق، گفت: در بین اعضای جامعه پزشکی همچون سایر اقشار مردم، تعداد زیادی بیمار صعب‌العلاج و سرطانی وجود دارد که به دلیل هزینه‌های بالای درمانی دچار مشکلات مالی زیادی هستند. بنابراین صندوق تعاون و رفاه پس از تأکید رئیس کل سازمان نظام پزشکی در این خصوص، برای اولین بار تسهیلات مالی ویژه‌ای جهت درمان این افراد در نظر گرفته است و افراد حائز شرایط که از خدمات بیمه‌ای سازمان نظام پزشکی استفاده می‌کنند می‌توانند با مراجعه به صندوق تعاون و رفاه این تسهیلات را دریافت کنند.

وی افزود: تأسیس صندوق قرض‌الحسنه صندوق تعاون و رفاه یکی دیگر از اقدامات مهم این صندوق است که مجوزها و مصوبات مربوط به آن اخذ شده و امیدواریم با گسترش فعالیت‌های آن در نیمه دوم امسال، شاهد تسهیل در امور مالی جامعه پزشکی به ویژه در زمینه دریافت وام‌های قرض‌الحسنه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha