پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 59589
سلامت نیوز : مدیرکل پیش یبنی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده های جوی طی امروز و فردا در شهر های صنعتی و پر جمعیت خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در شمال شرق و برخی مناطق جنوب شرق افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد وبرق رخ خواهد داد که به تدریج از اواخر وقت از مقدارابرها دراین مناطق کاسته می شود .به گفته وی، طی امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار صبحگاهی و افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

امیدوار اظهار داشت: از عصر روز پنج شنبه وطی روز جمعه با گذر موج کم دامنه ای از نوار شمالی کشور، در برخی مناطق شمال غرب و سواحل شمالی کشور، افزایش ابر، وزش باد و بارش باران به همراه رعدوبرق رخ خواهد داد.مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: بررسی نقشه های پیش یابی بیانگر عبور متناوب امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور از عصر پنج شنبه تا روز شنبه است.

وی افزود: از بعدازظهر پنج شنبه بارش باران گاهی با وزش باد و رعدوبرق در استان اردبیل و بتدریج در اواخر وقت در استان گیلان پیش بینی می شود.امیدوار یادآور شد: طی روز جمعه بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد و کاهش دما در استانهای اردبیل، گیلان، مازندران و در اواخر وقت در استان گلستان و ارتفاعات البرز پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی روز شنبه بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز و مناطق شمالی خراسان رضوی رخ خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha