شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 59654
سلامت نیوز: رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: دولت در سال جاری باید حداقل دو هزار میلیارد تومان به بخش سلامت اختصاص می‌داد اما تاكنون یك ریال از این مبلغ را نداده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام‌جم آنلاین، حسینعلی شهریاری با اشاره به مشكلات بخش سلامت و بهداشت و درمان مردم گفت: براساس قانون بودجه و همچنین برنامه‌های پنجساله دولت در سالجاری باید 10 درصد درآمد حاصل از قانون هدفمندكردن یارانه‌ها را به بخش سلامت اختصاص می‌داد كه در مجموع این رقم به دو هزار میلیارد تومان می‌رسید اما تاكنون حتی یك ریال از این اعتبار اختصاص داده نشد.

وی افزود: كمیسیون بهداشت و درمان مجلس پیگیر مطالبات بخش سلامت از دولت است تا این مطالبات در اسرع وقت پرداخت گردد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح كرد: البته دولت در سال گذشته نیز باید سه هزار و 450 میلیارد تومان به بخش سلامت اختصاص می‌داد كه با پیگیری‌های زیاد مجلس تنها دو هزار میلیارد تومان از این مبلغ اختصاص داده شد و هزار و 450 میلیارد تومان از بودجه سلامت به مسكن مهر اختصاص داده شد.

شهریاری اضافه كرد: به دلیل همین عدم اختصاص اعتبارات در حال حاضر بیمارستان‌ها و بیماران با مشكلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند و ما از دولت می‌خواهیم تا هر چه سریعتر با تخصیص اعتبار نسبت به رفع این مشكلات اقدام كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha