سلامت نیوز: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران همزمان با عید غدیر خم با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از مسوولان گشایش یافت.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاعنی وزارت بهداشت رسا، دکتر مرضیه وحیددستجردی ضمن بازدید از بخش های مختلف این کتابخانه اظهار داشت: برای آموزش، تحقیقات و ارتقای دانش نیاز به یک کتابخانه مرجع داشتیم تا دانشجویان و اساتید بتوانند از امکانات موجود در آن بهره ببرند.

وی گفت : این کتابخانه می تواند برای سایر کشورها الگو قرار گیرد و در این کتابخانه علاوه بر کتاب های پزشکی، کتاب های فرهنگی نیز وجود دارد.

وزیر بهداشت افزود : ‌ هم اکنون بسیاری از کتاب ‌هایی که ترجمه می شوند دارای مطالبی هستند که مورد تایید وزارت بهداشت نیست از این رو باید نظر وزارت بهداشت در مورد محتوای کتاب های ترجمه‌ای بیشتر مورد توجه قرار گیرد. همچنین کتاب های تالیفی برای چاپ حتما باید تایید وزارت بهداشت را بگیرند.

کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران در زیربنای 10 هزار متر مربع و با 54 هزار جلد کتاب در پردیس همت این دانشگاه واقع شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha