سلامت نیوز: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران با اشاره به اینکه تمام ملی‌پوشان المپیک لندن یک سال از خدمات روانشناس ورزشی بهره‌مند بودند گفت: عدم نداشتن رواشناس توسط یکی از ملی‌پوشان صحیح نیست زیرا خدمات روانشناسی فقط به شب مسابقه منوط نمی‌شود.

لطفعلی پورکاظمی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: تمام ملی‌پوشان المپیک لندن در طول یک سال قبل از برگزاری المپیک جهت افزایش اعتماد به نفس‌شان از روانشناس ورزشی بهره‌مند بودند.

وی افزود: مسئول روانشناس کمیته ملی المپیک محمد خبیری بود که در طول یکسال قبل از المپیک به همه ملی‌پوشان خدمات روانشناسی دادند و واقعا بنده از تمام زحمات وی تشکر می‌کنم.

پورکاظمی ادامه داد: تمام ورزشکارانی که اسم‌شان در سهمیه المپیک بود توسط آقای خبیری و همکاران روانشناسان آموزش‌ها و خدمات روانشناسی ورزشی را بهره‌مند شدند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران با رد صحبت‌های یکی زا ورزشکاران مبنی بر نداشتن روانشناس در شب مسابقه خاطرنشان کرد: روانشناسی فقط به شب مسابقه منوط نمی‌شود بلکه در طول سال و ماه‌ها باید ورزشکار از خدمات روانشناسی بهره‌مند شود که تمام این خدمات روانشناسی به ورزشکاران المپیکی در طول یک سال ارائه شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha