سلامت نیوز: دکتر مرتضی پوراحمد معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم طی سخنانی با اشاره به فعالیت های کمیته های تحقیقات دانشجویی در سطح دانشگاه ها گفت: فعالیت های تحقیقاتی باعث آشنایی بیشتر محققین با ایده ها و دستاوردهای مختلف دانشگاه های علوم پزشکی می شود در همین راستا سعی کنید در راه تحقیق و پژوهش قدم بردارید.

 به گزارش سلامت نیوز، دکتر مرتضی پوراحمد بیان کرد: کمیته های تحقیقات دانشجویی در مدت اخیر فعالیت ها و تحقیقات خوبی در زمینه های مختلف پزشکی داشتند که واقعا جای خسته نباشید دارد زیرا جوانان فعال در این کمیته ها دستاوردهای بالقوه ای در همه سطوح علمی ارائه کردند و نشاط علمی به خرج دادند.

 
دكتر محمد محمدیان پناه سرپرست كمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز و دبیركمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشكی جنوب کشور نیز طی سخنانی گفت: آغاز فعالیت های تحقیقاتی برای هر محقق کمی سخت است اما همین که شروع به تحقیق و پژوهش کردید کار ساده و روان می شود.

 رئیس كمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز خاطرنشان کرد: دانشجویان سعی کنند فعالیت های تحقیقاتی را به صورت گروهی و جمعی انجام دهند همچنین در شاخه های مختلف نیز تحقیقات خود ادامه دهید.

 
دکتر محمدیان پناه ابراز امیدواری کرد: فعالیت های کمیته های تحقیقات دانشجویی همکار جوب بتواند باعث افتخار دیگری برای دانشگاه ها باشد و جهرم در این امر پیش قدم شده است و این دانشگاه پتانسیل خوبی دارد.

 
علیرضا مکارم دبیر سومین کنگره تحقیقات دانشجویی شبکه همکار جنوب هم ضمن ارائه گزارشی از برنامه های این کنگره ابراز داشت: در این کنگره 3 روزه آخرین دستاوردهای 15 دانشگاه علوم پزشکی کشور در حوزه تحقیقات دانشجویی ارائه شد، که از میان 400 مقاله ارسالی 141 پذیرفته شده است.

 
مکارم افزود: در این کنگره 27 مقاله به صورت سخنرانی می باشد و 114 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه گردید.


لازم به ذکر است دو کنگره قبلی در اهواز و بندرعباس برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha