یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 59731

سلامت نیوز : پزشکان انگلیسی برای اولین بار در جهان موفق به تولید تکنیک جدید تشخیص سرطان شده‌اند که می‌تواند ظرف 20 دقیقه این بیماری را شناسایی کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ این وسیله جدید هم چنین می‌تواند داروی مناسب برای درمان سرطان شناسایی شده را نیز تعیین کند.این وسیله موسوم به «تومورنما» به پزشکان، پرستاران و حتی متخصصان داروساز امکان می‌دهد که بتوانند به سرعت تمام انواع سرطان را تشخیص دهند.

متخصصان انگلیسی امیدوارند که این وسیله جدید و کارآمد ظرف سه سال آینده در این کشور مورد استفاده قرار بگیرد. وسیله جدید با همکاری مشترک کارشناسان شرکت خصوصی Quantu MDx و متخصصان علوم پزشکی دانشگاه نیوکاسل و دانشگاه شفیلد تولید شده است.

این متخصصان ادعا کرده‌اند که این تکنیک تاثیر چشمگیری در تشخیص سریع و صحیح بیماری سرطان در آینده خواهد داشت. این تکنیک به جراحان امکان می‌دهد که فورا بیشتر بخش‌های تومور را از بدن بیماران خارج کرده و رژیم درمانی مناسب با نوع سرطان را برای آنها تجویز کنند.

تولید کنندگان وسیله جدید تشخیص سرطان پیش بینی کرده‌اند که با استفاده از این تکنیک می‌توان طول عمر حدود 12 میلیون بیمار مبتلا به سرطان در سراسر جهان را که بیماری آنها به تازگی تشخیص داده شده را افزایش داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha