سلامت نیوز : رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قول می دهم هنگام بررسی و تصویب بودجه سال 92، سهم بهداشت و درمان افزایش یابد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ ارسلان فتحی پور اظهار داشت: از نظر من و بسیاری از همکارانم در مجلس، بهداشت و درمان مردم در اولویت قرار دارد و قول می دهم در بررسی بودجه سال 92 در مجلس و کمیسیون تلفیق، بودجه این بخش را افزایش دهیم و طوری تنظیم کنیم که دغدغه ای برای اجرای برنامه های سلامتی مردم نداشته باشید.

وی افزود: برنامه های نظام سلامت از جمله برنامه پزشک خانواده یکی از اساسی ترین نیازها و برنامه های کشور است که باید اجرا شود و تمام اعضای کمیسیون اقتصادی و تلفیق مجلس بر این باورند که باید سهم اعتبارات این بخش به طور جدی لحاظ شود و ارتقا یابد.

فتحی پور با ابراز تاسف از اختصاص نیافتن 10 درصد هدفمندی یارانه ها به بخش سلامت گفت: مجلس باید به طور جدی این مسئله را پیگیری کند، چرا که مبلغ 6 هزار میلیارد تومان که سال گذشته در بودجه وزارت بهداشت آمد برای اجرای برنامه های این وزارتخانه در جهت سلامتی مردم هنوز اختصاص نیافته است.رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در بودجه سال 92 باید برای جبران این کسری ها اقدام کرد و نمایندگان مجلس نیز به این امر عنایت خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha