سلامت نیوز : قاسم نوده فراهانی که در آخرین روز از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه وب­دا حضور یافته بود گفت: ما مجوز قانونی برای برخورد با اصناف متخلف داریم و خود خانم دکتر دستجردی عضو اصلی هیات عالی نظارت بر اصناف هستند بنابراین اگر به ما اعلام کنند با فورشگاه ها و سوپرمارکت هایی که مجوز ندارند برخورد می کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ؛ وی افزود: من با حوزه بهداشت و درمان بیگانه نیستم زیرا مسئول اتحادیه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تهران و مسئول شورای اصناف کشور هستم. ولی باید بگویم ارتباطمان با نظام سلامت نسبت به وضعیت شغلی که داریم کمی کمرنگ است، در صورتی که من از بدو شروع کارم در اتحادیه تجهیزات اعلام همکاری کردم که خیلی کارها را به اتفاق همدیگر می توانیم انجام داده و مشکلات را حل کنیم.

نوده فراهانی گفت: البته چند جلسه همکاری و هماهنگی بین ما و اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تشکیل شده است. در حوزه سلامت به خصوص بهداشت محیط یک توافقاتی با وزارت بهداشت امضا کرده ایم و این توافقات را کشوری کرده ایم و قدم های موثری برداشته ایم، ولی امیدواریم این تعاملات و همکاری ها بیشتر بشود.

وی در خصوص تاثیر تحریم ها نیز اظهار داشت: تحریم ها که 33 سال است وجود دارد ولی باید گفت تحریم های جدید بر بازار بی اثر نیست اما با مدیریت می توان درصد قابل توجهی از مشکلات را از سر راه برداشت.وی ادعای مجامع بین المللی در تحریم نکردن دارو را دروغ خواند و گفت: البته خدا را شکر که از لحاظ دارو و لوازم یکبار مصرف پزشکی و برخی تجهیزات پزشکی تولیدات خوبی در کشور داریم و وضعیت نسبت به چند سال گذشته به خصوص در تولید دارو بسیار خوب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha