دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 59857

تعرفه های بیمه های تکمیلی غیرواقعی است و همین مسئله باعث شده تا بیمار و پزشک، از خدماتی که دریافت می کنند و ارائه می دهند، ناراضی باشند.

تعرفه های بیمه های تکمیلی غیرواقعی است
سلامت نیوز : نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: تعرفه های بیمه های تکمیلی غیرواقعی است و همین مسئله باعث شده تا بیمار و پزشک، از خدماتی که دریافت می کنند و ارائه می دهند، ناراضی باشند.

دکتر محمدرضا نوروزی در گفتگو با مهر اظهارداشت: بر اساس آماری که گرفته شده 60 تا 70 درصد کسانی که به بیمارستانهای خصوصی مراجعه می‌کنند تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی هستند.

مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی با عنوان این مطلب که بیمه‌های تکمیلی بر اساس تعرفه‌های غیر واقعی کار می کنند، افزود: بر اساس آماری که از 50 بیمارستان خصوصی در تهران گرفته شده در حال حاضر طلب این بیمارستانها از بیمه‌های خصوصی بین 50 تا 100 میلیارد تومان است یعنی هر کدام نزدیک به دو تا سه میلیارد طلب دارند.

وی ادامه داد: در این شرایط بیمارستانهای خصوصی توان مدیریت هزینه ها را ندارند. البته بیمار هم حق دارد، می‌‌رود بیمارستان یک معرفی‌نامه بیمه تکمیلی دارد و انتظار دارد که هزینه‌هایش به صورت کامل از سوی شرکت بیمه پرداخت شود ولی این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد بنابراین نارضایتی همچنان باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha