سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 59892

سلامت نیوز : مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: کمبود برخی داروها مشکلاتی را برای بیماران ایجاد کرده است که باید در این خصوص اهتمام شود.

علیرضا جانبازی، صبح امروز، 15 آبان در جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: باید برای ساماندهی مسایل مردم و برطرف کردن آن برنامه ریزی‌های جدی صورت گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ وی تصریح کرد: با وجود ارایه خدمات درمانی در بیمارستان‌های استانی، نارضایتی‌هایی از سوی مردم وجود دارد که مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی باید برای حل مشکلات مردم اهتمام کنند.مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران افزود: مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی، این نارضایتی ها را برای رفع نواقص و کاستی‌ها مدنظر داشته باشند.

جانبازی با بیان این‌که کمبود برخی از داروها، مشکلاتی را برای بیماران ایجاد کرده است، افزود: امیدواریم با همفکری و همراهی راهکارهای خوبی برای حل معضل بیماران ارایه شود.خورشیدی، مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی مازندران در ادامه این جلسه اظهار کرد: موضوع اعتبار و هزینه از مشکلاتی است که وجود دارد؛ هزینه‌های حوزه سلامت شامل 55 درصد سرپایی و 45 درصد بستری است که باید این هزینه‌ها به سمت هزینه‌های بستری سوق یابد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که کارمندان و پرسنل تامین باشند می‌توان رضایت مندی و کیفیت خدمات را ارتقا داد.مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی مازندران با تاکید بر اصلاح تعرفه‌ها، افزود: متاسفانه تعرفه‌ها، اصلاح نشده که باید به همین منظور اهتمام جدی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha