سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 59906

خانم‌ها آن قدر نسبت به تناسب اندام خود حساس هستند كه تعداد زیادی از آن‌ها تا رسیدن به 45 سالگی 61 بار رژیم می‌گیرند. به این ترتیب می‌توان گفت، زنان دچار اضافه وزن، حداقل 2بار در سال رژیم‌گرفتن را امتحان می‌كنند!

زنان چندبار رژیم می‌گیرند؟!
سلامت نیوز : خانم‌ها آن قدر نسبت به تناسب اندام خود حساس هستند كه تعداد زیادی از آن‌ها تا رسیدن به 45 سالگی 61 بار رژیم می‌گیرند. به این ترتیب می‌توان گفت، زنان دچار اضافه وزن، حداقل 2بار در سال رژیم‌گرفتن را امتحان می‌كنند اما با وجود این فقط تعداد كمی از آن‌ها با انجام این كار به نتیجه دلخواه خود می‌رسند.

دانشمندان با انجام نظرسنجی روی 2 هزار زن و مرد متوجه شدند، بیش از سه چهارم آن‌ها در سال گذشته رژیم گرفته‌اند ولی واضح است كه بیشتر این افراد را خانم‌ها تشكیل داده‌اند اما این كار نگرانی‌های زیادی را برای دانشمندان به‌وجود آورده است. آن‌ها معتقدند، نسل بعدی به‌دلیل رژیم‌های سخت و دشوار دچار سوء تغذیه شده و بیماری‌های زیادی را تجربه خواهند كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها ؛ نزدیك به 60 درصد مردم معتقدند نباید به كودكان غذاهایی مانند سیب‌زمینی یا شكلات داد، زیرا با این كار ممكن است آن‌ها دچار اضافه وزن شوند. این در حالی است كه این نوع غذاها كاملا سالم هستند و مصرف به اندازه آن‌ها برای بدن ضروری است.

همچنین بسیاری از افراد زیر 26 سال نمی‌دانند كلسیم موجود در محصولات لبنی، سبزی‌ها و ماهی اهمیت بسیاری برای رشد و حفظ استقامت استخوان‌های بدن دارند، زیرا این بخش از بدن حتی تا 30 سالگی هم به رشد خود ادامه می‌دهند. گرفتن 61بار رژیم در طول زندگی به این معناست كه تعداد زیادی از مردم در مهم‌ترین دوره از تكامل بدنی از كلسیم و دیگر عناصر حیاتی بدن محروم بوده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha