سلامت نیوز :خلیل عبداللهی صبح امروز در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم یک وظیفه مهم برای تمام مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ فرماندار شهرستان جم با اشاره به اهمیت بیمارستان توحید از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید شهرستان جم در هفته آینده خبر داد و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در دولت عدالت‌محور، اهمیت سلامت جسم و روان جامعه بیش از گذشته مورد اهتمام مسئولان کشوری قرار گرفته و احداث این کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی مجهز برای استفاده عموم مردم، بخش کوچکی از خدمات بهداشتی و درمانی دولت کریمه در این راستا است.

عبداللهی تصریح کرد: درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی یاد شده با زیربنایی بالغ بر 3 هزار و 500 مترمربع و در دو طبقه و دارای 12 بخش تخصصی، شش یونیت دندانپزشکی، آزمایشگاه طبی، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، آندوسکوپی، اکو قلب و ریه و تست ورزش است.وی اضافه کرد: همچنین 25 هزار متر مربع محوطه‌سازی شامل پارکینگ و فضای سبز نیز پیرامون آن ایجاد شده و نوبت‌دهی نیز به صورت هوشمند است.

فرماندار شهرستان جم یادآور شد: برای ساخت و تجهیز این درمانگاه اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال هزینه شده و مقرر شده هفته آینده با حضور مسئولین و مقامات ارشد وزارت نفت، مدیران و مقامات ارشد استانی و محلی برای خدمات‌رسانی به جمعیت ساکن شهرک‌های گاز و پتروشیمی و همچنین مردم شهرستان جم و شهرستان و استان‌های همجوار به بهره‌برداری برسد.

عبداللهی با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عام‌المنفعه در جم در سال جاری ادامه داد: در سال جاری تعداد 165 پروژه برای شهرستان در نظر گرفته شده که امیدواریم با همت مسئولان ادارات در موعد مقرر شاهد تکمیل و راه‌اندازی این پروژه‌های عظیم باشیم.

این مسئول افزود: اعتبارات امسال در قالب فصول دفاع، فرهنگ و هنر، بهداشت، رفاه، تربیت بدنی، کشاورزی، منابع آب، حمل و نقل، عمران شهری و روستایی و ساختمان و مسکن (خدمات عمومی) توزیع شده که بیشترین سهم را بخش‌های عمران شهری و روستایی، بهداشت و تربیت بدنی به خود اختصاص داده‌اند.وی اذعان داشت: در سال تولید ملی اهمیت زیادی به تولیدکنندگان داخلی می‌دهیم و امیدواریم به فضل خدا در عرصه خدمات‌رسانی به نتایج خوبی برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha