چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 59995

سلامت نیوز : امیر حسین سیادت در حاشیه دومین کنگره زیباسازی پوست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نباید تصور کنیم که روش‌های جوان سازی پوست تنها جنبه زیبایی دارند بلکه به طور مثال روش‌های تزریقی مانند بوتاکس می‌تواند برای درمان بیماری‌هایی مانند میگرن نیز موثر باشد.

وی افزود: همچنین این روش در کنار درمان‌های رایج بیماری‌هایی مانند‌ فلجی عصبی نیمی از صورت می‌تواند به تحریک عصب و قرینه‌سازی صورت نیز کمک کند. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ استادیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه بوتاکس برای درمان‌ بیماری هموروئید نیز  استفاده می‌شود، گفت: در کنار جنبه‌های فراوان درمانی، تزریق بوتاکس بیشتر رویکردی برای زیباسازی و جوان‌سازی است و برای بهبود چین و چروک‌های پوست استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: این موضوع در جهان امروز قابل اهمیت است که بسیاری از افراد به ظاهر خود اهمیت بسیار می‌دهند و چین و چروک پوست سبب افسردگی آنها می‌شود.سیادت با بیان اینکه  با تزریق بوتاکس می‌توان جلو روند روزانه پیری را تا حدود زیادی گرفت، تاکید کرد: تزریق ژل نیز می‌تواند جنبه زیبایی و درمانی را به صورت توأمان داشته باشد.

وی افزود: بیماری که دچار سخت‌پوستی یا فرورفتگی و گودشدگی صورت است، بر اثر جراحی ارتوپدی پوست وی دچار فرورفتگی شده و یا جای پین در آن باقی مانده است، می‌تواند با استفاده از تزریق ژل این ضایعات را جبران کند.استادیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه استفاده از تزریق ژل به شکل بی‌رویه خطرناک است، تاکید کرد: اکنون ژل‌های متفاوتی با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت در بازار موجود و به راحتی در دسترس است.

وی ادامه داد: اگر این ژ‌ل‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند ممکن است عارضه‌هایی را در بدن ایجاد کنند بنابراین بیماران باید به پزشکان متخصص مراجعه کنند و گر نه برای زیبایی کوتاه‌مدت باید عوارض بلندمدتی را تحمل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha