سلامت نیوز: رئیس نخستین کنگره مراقبتهای ویژه "حال، آینده و گذشته" با بیان اینکه سازمانهای بیمه گر پیشگام تر از وزارت بهداشت در تعیین تعرفه های مراقبت ویژه هستند، گفت: اما این در حالی است که دوره های آموزشی فلوشیپ را وزارت بهداشت تصویب کرده است.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر علی امیرسوادکوهی در حاشیه برگزاری اولین کنگره مراقبتهای ویژه (حال، آینده و گذشته) در دانشگاه شهی بهشتی با انتقاد از عملکرد کند وزارت بهداشت در اجرای تعرفه های خدمات مراقبتهای ویژه اظهار کرد: دست کم وزارت بهداشت تا فرصت باقی مانده به پایان دولت دهم نیرو و انرژی بیشتری در این خصوص گذاشته تا تعرفه های این بخش اجرایی شود.
وی با تاکید بر تعریف صحیح از تعرفه خدمات مراقبت ویژه و ابلاغ آن از وزارت بهداشت به سازمانهای بیمه گر برای اجرا افزود: با ورود فارغ التحصیلان فلوشیپ مراقبت های ویژه و افزایش کارآیی در این بخش ها نگرش ها درباره این بخش ها و مدیریت آنها تغییر خواهد کرد.
 
رئیس نخستین کنگره مراقبتهای ویژه "حال، آینده و گذشته" با بیان اینکه وضعیت تعرفه ها باید پیش از بروز هر تغییری هرچه زودتر مشخص شود، ادامه داد: با تصویب نکردن تعرفه ها کار پیچیده تر می شود.
 
سوادکوهی یادآور شد: از وزارت بهداشت انتظار می رود که سیاست یک بام و دو هوا را کنار بگذارد و  تاکنون در این خصوص سازمان های بیمه گر بهتر از وزارت بهداشت عمل کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha