قصد داریم مجدد قانون تصویب کنیم تا دولت ملزم به پرداخت این اعتبار مصوب به بخش سلامت شود.

پیگیری جدی برای تخصیص بودجه 6 هزار میلیارد تومانی حوزه سلامت

سلامت نیوز : رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به عزم جدی برای پیگیری و تحقق تخصیص بودجه مصوب 6000 میلیارد تومانی بخش سلامت عنوان کرد: قصد داریم مجدد قانون تصویب کنیم تا دولت ملزم به پرداخت این اعتبار مصوب به بخش سلامت شود.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با (ایسنا)،‌ با اشاره به اینکه تخصیص بودجه شش هزار میلیارد تومانی را بر اساس اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مصوب کردیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه فاز دوم طرح هدفمندسازی یارانه‌ها اجرایی و عملیاتی نشده است ما برنامه‌ای تنظیم کرده و نامه‌ای نوشته‌ایم که به صحن علنی مجلس خواهد رفت.

وی ادامه داد: قصد داریم از اختیارات مجلس استفاده کنیم تا دولت 10 درصد از درآمد خالص هدفمند شدن یارانه‌ها را به نظام سلامت پرداخت کند. این در حالی است که تاکنون حتی یک ریال هم در این زمینه پرداخت نشده است.شهریاری با تاکید بر اینکه ما نگران هستیم، گفت: تنها جایی که نمی‌توان با آن شوخی کرد همین حوزه سلامت است، زیرا با جان مردم ارتباط دارد.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قصد داریم مجدد قانون تصویب کنیم و دولت را ملزم کنیم که این اعتبار مصوب را به بخش سلامت بپردازد. اما اگر باز هم اجرا نشود، از یک ماده قانونی دیگر استفاده کرده و پرونده را به عنوان تخلف به قوه قضائیه ارجاع دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha