سلامت نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح بیمارستان اعصاب و روان استان به 34 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ "اردشیر شیخ آزادی" افزود: بیمارستان اعصاب و روان استان لرستان با 3300 مترمربع زیربنا و 19 هزار مترمربع محوطه بیمارستانی در مجموعه پردیس دانشگاه در منطقه کمالوند خرم‌آباد احداث می‌شود.وی اظهار کرد: عملیات اجرایی این مرکز به عنوان تنها مرکز درمانی مجهز و تخصصی اعصاب و روان استان لرستان با 50 درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است.

شیخ آزادی با اشاره به اینکه این طرح در ردیف طرح‌های مهر ماندگار قرار دارد، گفت: سال گذشته هشت میلیارد ریال اعتبار ملی برای اجرای این طرح اختصاص داده شد که از این رقم شش میلیارد و 400 میلیون ریال آن جذب و هزینه شد.وی افزود: همچنین یک میلیارد و 200 میلیون ریال نیز سال گذشته از محل درآمدهای دانشگاه صرف اجرای این طرح شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ضرورت تکمیل و بهره‌برداری این مرکز در استان، اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز این طرح، بیمارستان اعصاب و روان استان اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha