سلامت نیوز :اولین و مجهزترین مرکز لیزر درمانی غرب و شمال غرب کشور با حضور جمع کثیری از مردم، پزشکان و مسئولان در شهرستان خوی راه اندازی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر محمدرضا هاشم زاده، مدیر این مرکز لیزر درمانی در مراسم افتتاحیه این پروژه اظهار کرد: این مرکز با 8 دستگاه مجهز و پیشرفته و مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و FDA آمریکا و با مدارک رسمی از جامعه جراحان ایران در خوی راه اندازی شده است.

وی اهداف راه اندازی چنین مرکزی را کاهش هزینه های لیزر درمانی توسط مردم شمال غرب و غرب کشور عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این مرکز بیماران به جای مراجعه به تهران که مشکلات ایاب و ذهاب و صرف هزینه های زیاد دارد در شهر خوی مداوا می شود.

هاشم زاده، توریسم‌درمانی را از دیگر اهداف مهم راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد و گفت: در این مرکز با توجه به اینکه دستگاه‌هایی با امکانات پیشرفته راه‌اندازی شده است، شهر خوی را به عنوان یک شهر توریسم پذیر در سطح منطقه مطرح می کند.

وی تصریح کرد: برای راه اندازی این مجموعه لیزر درمانی بیش از 6 میلیارد ریال هزینه شده است.با توجه به بازگشایی مرز رازی- کاپی کوی و وجود مسیر هوایی و ریلی در شهرستان خوی راه اندازی مجموعه توانمند لیزر درمانی می تواند شهر خوی را به عنوان یک شهر پایلوت در زمینه پذیرش گردشگر و توریسم درمانی در سطح منطقه مطرح کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha