سلامت نیوز : رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای مرحله دوم توسعه خدمات اورژانس اجتماعی طی دو ماه آینده در تمامی استانها خبر داد.

همایون هاشمی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس برنامه ریزیهای انجام شده قصد داریم خدمات اورژانس اجتماعی را برای کاهش آسیبهای اجتماعی گسترش دهیم که این موضوع تا 22 بهمن ماه محقق خواهد شد.وی با اشاره به تصویب لایحه اورژانس اجتماعی در دولت خبر داد و گفت: در این لایحه علاوه بر افزایش خدمات اورژانس اجتماعی، امنیت جانی مددکاران اورژانس نیز تضمین شده است.

رئیس سازمان بهزیستی از افزایش تعداد خودروهای اورژانس اجتماعی در استانها خبر داد و تاکید کرد: براساس برنامه ریزیهای انجام شده و حمایت دولت تا پایان سال تعداد زیادی خودرو برای ارائه خدمات و اجرای برنامه های کاهش آسیب به استانها تحویل داده می شود.

هاشمی همچنین در مورد لایحه بازنگری در قانون جامع حمایت از حقوق معلولان نیز گفت: این قانون پس از بررسیهای زیادی که توسط کارشناسان و متخصصین و با همکاری تشکلهای معلولان انجام شد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است و بزودی به دولت فرستاده می شود.به گفته وی، با تصویب دولت بخش زیادی از مشکلات معلولان کاهش پیدا می کند و دستگاهها ملزم به اجرای مفاد آن خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha