سلامت نیوز : رییس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده کشور اظهار کرد: با توجه به اقدمات صورت گرفته در راستای اجرای طرح پزشک خانواده در هرمزگان، این استان به استانداردهای لازم برای اجرای این طرح دست یافته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر محمد شریعتی اظهار کرد: برنامه ملی پزشک خانواده تحول اساسی در ساختار نظام سلامت کشور است و در چهار استان تهران، مازندران، سیستان و بلوجستان و فارس آغاز شده همچنین استان هرمزگان نیز پنجمین استان استقرار برنامه پزشک خانواده است.

وی اظهار کرد: زیرساختهای اجرای برنامه پزشک خانواده در استان هرمزگان مورد بررسی و ارزیابی ستاد کشوری برنامه پزشک خانواده قرارگرفته و این استان قابلیت اجرای این طرح را دارد.رییس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده کشور عنوان کرد: ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده برای تأیید شروع برنامه پزشک خانواده در استانها ارزیابی لازم را انجام می‌دهد و هر استان باید برای شروع رسمی این برنامه شرایط لازم را داشته باشد و ستاد اجرایی افتتاح رسمی برنامه پزشک خانواده توسط وزرا را در استان هرمزگان تأیید می‌کند.

شریعتی یادآور شد: از میان استانهایی که برای افتتاح رسمی برنامه پزشک خانواده اعلام آمادگی کرده‌اند، هرمزگان یکی از استانهایی است که دراین برنامه پیشرو بوده و پنجمین استانی است که در آینده نزدیک افتتاح رسمی اجرای این برنامه را خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha