مطالعه ای در آمریکا نشان داد سطل زباله ای که خود به خود تمیز شود آرمانی ترین فناوری است که مردم این کشور منتظر ارایه شدن آن هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر، این مطالعه جدید که نحت عنوان Cleaning Innovations Survey و از سوی Cleaning Innovations انجام شده نشان داد که مردم آمریکا همواره به دنبال دستیابی به فناوری هایی هستند که با استفاده از آنها از شر وظایفی که در خانه به دوش دارند خلاص شوند!

این مطالعه همچنین مشخص کرد بالغ بر 60 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی در صورتیکه چنین سطل زباله ای وجود داشته باشد یا اختراع شود، آن را حتما خریداری خواهند کرد. در این مطالعه مشخص شد که 59 درصد آمریکایی ها نیز به شدت به دنبال اختراع شدن سیستم های خوراک پزی هستند که به صورت خودکار و پس از هر بار مصرف از لکه های چربی و مواد غذایی پاک شوند.

47درصد آمریکایی ها نیز از اتوکشیدن و بازکردن چروک لباس ها گلایه دارند و آرزو می کنند که فناوری ماشین لباسشویی هایی که خود به خود هم اتو می کنند، ارایه شود.

بر اساس گزارش گیزمگ، این مطالعه به این نتیجه رسیده است که برای 33 درصد آمریکایی هایی که به جهت تنبلی و مشخص نشدن کثیفی حمام و وان آن، از پرده حمام استفاده می کنند، 20 درصد آمریکایی که حمامشان را برای یک ماه یا بیشتر در سال تمیز نمی کنند یا 16 درصد آمریکایی که از بشقاب های کاغذی و برای اجتناب از شستن ظروف کثیف شده استفاده می کنند و در نهایت برای 13 درصد جمعیت این کشور که ظروف غذا را بدون انکه بشویند و به خاطر تنبلی در شستن در سطل زباله می اندازند، ضروری است تا فناوری های مورد علاقه شان هرچه سریعتر ارایه شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha