سلامت نیوز : یک دستگاه دیالیز اهدایی آقای محمد بدیلی زاده در بیمارستان غدیر (گنجویان ) شهرستان دزفول نصب و راه اندازی شد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت ؛ دزفول چندی بود که بیماران دیالیزی این شهر و منطقه با مشکلاتی از جمله کمبود دستگاه دیالیز مواجه بودند و این امر سلامت بیماران دیالیزی را به مخاطره می انداخت .

همین گزارش می افزاید : آقای محمد بدیلی زاده ساکن دزفول با اطلاع از این موضوع جهت تکمیل و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان ، پرداخت وجه دستگاه را تعهد نمود .وی انگیزه خود از این کار خیر را راحتی و سهولت درمان بیماران دیالیزی عنوان کرد .

این خیّر محترم مبلغ 250 میلیون ریال جهت تهیه یک دستگاه دیالیز اهدا نمود که پس از خریداری توسط مجمع خیرین سلامت دزفول به دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان تحویل گردید .آقای نظری مسئول بخش دیالیز بیمارستان غدیر دزفول گفت : هم اکنون بخش دیالیز این بیمارستان ماهیانه به 750 تا 850 بیمار خدمت نموده و در مدت 9 ماهه اول سال جاری نیز 260 نوبت بیمار اورژانس و میهمان را پذیرش نموده است .مجمع خیرین سلامت کشور ، سلامتی این نیکوکار ارجمند و خانواده محترمشان را از خدا خواستار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha