سلامت نیوز : بوشهر غلامرضا حیدری صبح امروز در بازدید از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در ارتباط با هزینه‌های ساخت و تجهیز بیمارستان جدید بوشهر هم گفت: برای تجهیز بیمارستان حدود 18 میلیارد تومان و برای ساخت تاسیسات بیمارستان شهدای خلیج فارس نیز 54 میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد نیروهای جدید برای اشتغال در این بیمارستان اضافه کرد: به زودی آگهی استخدام نیروی جدید در بخش بهداشت و درمان استان اعلام می‌شود و نیروهای مورد نیاز برای این بیمارستان و دیگر مراکز درمانی را جذب خواهیم کرد.

این مسئول در مورد بیمارستان فاطمه زهرا(س) بوشهر و بیمارستان جدید در حال ساخت برازجان هم گفت: بیمارستان فاطمه زهرا بوشهر تخریب و به بیمارستان فوق تخصصی تبدیل خواهد شد و پس از افتتاح بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نیز با جدیت پیگیر بهره‌برداری از بیمارستان برازجان خواهیم بود.

85 درصد تجهیزات بیمارستان شهدای خلیج فارس ساخت ایران است

مدیر پروژه تجهیزات بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نیز گفت: بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در این بیمارستان مورد استفاده قرار گرفته است.اکبر رحمانی افزود: اتاق عمل هوشمند، رادیولوژی، بخش ویژه، کودکان، NICU، بخش‌ها و تجهیزات و دستگاه‌های مختلف پزشکی در بخش‌های اتاق عمل، جراحی، اورژانس از جمله بهترین و مدرن‌ترین امکانات این بیمارستان است.

وی عنوان کرد: شرکت تهیه تجهیزات بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر متعلق به سازمان بنیاد شهید بوده و در حال پیگیری برای جذب اعتبار تجهیز بیمارستان برازجان نیز هستیم.مدیر پروژه تجهیزات بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: بیمارستان جدید بوشهر جزو هفت بیمارستان اول ایران در بخش تجهیزات دولتی و قابل رقابت با بخش خصوصی است.

صبح امروز آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امام جمعه و فریدون حسنوند استاندار بوشهر بوشهر از آخرین وضعیت ساخت بیمارستان شهدای خلیج فارس بازدید کردند.قرار است بیمارستان جدید بوشهر به زودی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای بهداشت و راه و شهرسازی افتتاح شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha