سلامت نیوز : وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح و رونمایی از ساختمان جدید، نخستین و قدیمی‌ترین بیمارستان ایران (بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سینا)، اظهار داشت: افتتاح ساختمان جدید این بیمارستان منجر به تحول بزرگتر و جدی‌تری در ارائه خدمات درمانی به مردم کشور از سوی این بیمارستان خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛  دکتر مرضیه وحید دستجردی در این مراسم که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، ضمن تشکر از حضور رئیس جمهور در این برنامه علی‌رغم تمام مشغله‌هایی که دارند، گفت: رئیس‌جمهور درباره مسایل حوزه سلامت و درمان اهتمام جدی دارند.

وی در ادامه به سابقه و تاریخچه بیمارستان سینا اشاره کرد و با بیان این که ‌در حال حاضر این بیمارستان بیش از 700 پرسنل دارد، گفت: در این بیمارستان 110 عضو هیات علمی، 110 دستیار تخصصی و فوق‌تخصصی و 100 دانشجو (انتر) مشغول به کار هستند.وی همچنین به مرکز ترومای این بیمارستان اشاره کرد و گفت: مرکز ترومای این بیمارستان در سراسر کشور مشهور است.

دستجردی همچنین به ویژگی‌های ساختمان جدید بیمارستان سینا و امکانات آن اشاره کرد و گفت: امیدواریم افتتاح این ساختمان منجر به تحول بزرگتر و جدی‌تری در ارائه خدمات درمانی از سوی بیمارستان به مردم کشور شود.

وی همچنین به اضافه شدن بیش از 300 تخت به تختهای این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در این بیمارستان تخت‌های مختص به CCU وPOST CCU و همچنین ICU و POST ICU وجود دارد.وی در ادامه از زحمات دست‌اندرکاران این بیمارستان از جمله دکتر پورمند رئیس این بیمارستان، قدردانی کرد و گفت: انشاء الله در آینده‌ی نزدیک شاهد بازسازی و نوسازی قسمتهای قدیمی این ساختمان نیز خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha