سلامت نیوز : رئیس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده کشور گفت: استان هرمزگان به عنوان پنجمین نقطه کشور برای استقرار برنامه پزشک خانواده مشخص شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر محمد شریعتی با بیان اینکه زیر ساختهای اجرای برنامه پزشک خانواده در استان هرمزگان مورد بررسی و ارزیابی ستاد کشوری برنامه پزشک خانواده قرارگرفته است، اظهار کرد: ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده برای تأیید شروع برنامه پزشک خانواده در استانها ارزیابی لازم را انجام می دهد و هر استان باید برای شروع رسمی این برنامه شرایط لازم را داشته باشد و ستاد اجرایی افتتاح رسمی برنامه پزشک خانواده توسط وزرا را در استان هرمزگان تأیید می‌کند.

وی که در جلسه  کمیته راهبردی برنامه پزشک خانواده استان هرمزگان در بندرعباس سخن می گفت، یاد آور شد: برنامه ملی پزشک خانواده تحول اساسی در ساختار نظام سلامت کشور است ودر 4 استان تهران، مازندران، سیستان و بلوجستان و فارس آغاز شده است.

شریعتی افزود: از میان استانهایی که برای افتتاح رسمی برنامه پزشک خانواده اعلام آمادگی کرده ‌اند هرمزگان یکی از استانهایی است که پیشرو بوده و پنجمین استانی است که در آینده نزدیک افتتاح رسمی اجرای این برنامه را خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha