سلامت نیوز :فرمانده انتظامی کشور در مورد تذکر به 60 بیمارستان برای رعایت پوشش کارکنان و پرستاران اظهار کرد: مدیریت این بیمارستان‌ها اجبار کرده بودند که پرسنل آنها پوشش خاصی داشته باشند که به آنها تذکر داده شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم بعدازظهر یکشنبه در دیدار با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی اظهار کرد: در زمینه پارتی‌های شبانه و گروه‌های فساد زیرزمینی میزان وقوع جرم کاهش داشته است اما در زمینه برخورد با بدحجابی و جمع آوری ماهواره‌ به دلیل تعدد آرا، چالش‌ها زیاد است و متأسفانه برخی دستگاه‌ها نه تنها همکاری نمی‌کنند بلکه معارضه می‌کنند.

احمدی مقدم در مورد تذکر به 60 بیمارستان برای رعایت پوشش کارکنان و پرستاران اظهار کرد: مدیریت این بیمارستان‌ها اجبار کرده بودند که پرسنل آنها پوشش خاصی داشته باشند که به آنها تذکر داده شد. فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ابلاغ رسمی برخی بیمارستان‌ها در تهران مبنی بر اجباری بودن کراوات و نوع خاصی از پوشش برای زنان گفت: چه اتفاقی افتاده که این مسئله در جمهوری اسلامی روی می‌دهد؟
 
وی ادامه داد: امروز در زمینه برخورد با بی‌حجابی و ماهواره گروهی به شدت انتقاد کرده و گروهی دیگر به شدت حمایت می‌کنند و در این میان نیروی انتظامی با مشکلاتی مواجه شده است.

کاهش جرایم

فرمانده ناجا از کاهش چشمگیر جرایم جناحی سنگین، سرقت مسلحانه، گروگان گیری، آدم ربایی و... خبر داد و گفت: در سال جاری فقط یک مورد عملیات تروریستی ناموفق در چابهار به وقوع پیوست.وی با اشاره به اعدام 10 نفر از قاچاقچیان شیشه در هفته‌های اخیر اظهار کرد: در زمینه مواد مخدر و مشروبات الکلی با بسته‌شدن مرزهای شرقی و غربی شاهد کاهش چشمگیر ورود مواد مخدر و مشروبات به کشور هستیم.

احمدی مقدم با بیان اینکه با جرایم تجاوز به عنف برخورد قاطع و سریع صورت می‌گیرد افزود: این اقدام تأثیر بسیار زیادی در کاهش و کنترل جرایم داشته است.وی در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد مرکز بصیرت در قم اشاره کرد و گفت: حدود 5 هزار نفر از مدیران ناجا در این مرکز آموزش دیده‌اند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال 40 هزار نفر در این مرکز آموزش خواهند دید.

احمدی مقدم در مورد کاهش جرایم کارکنان ناجا اظهار کرد: در سال‌های گذشته میزان کاهش جرایم کارکنان ناجا حدود 10 تا 12 درصد بود اما این میزان در سال گذشته به 20 درصد و در شش ماهه امسال به 29 درصد رسیده است.

کاهش 36 درصدی صدور برگ جریمه

به گفته فرمانده ناجا تعداد برگه‌های جریمه صادر شده از سوی پلیس در 6 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه آن 36 درصد کاهش یافته است.احمدی مقدم گفت: همراهی مردم با پلیس بیشتر شده است اما اگر بخواهیم جریمه واقعی داشته باشیم تعداد برگه‌های جریمه چندین برابر وضعیت موجود خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha