سلامت نیوز : رحیم سروری امروز در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار داشت: همه کارهای مربوط به طرح پزشک خانواده اعم از ثبت‌نام، انتخاب پزشک و تشکیل پرونده سلامت انجام شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان درصدد هماهنگی با وزارت رفاه برای اجرای طرح پزشک خانواده در استان زنجان است.قائم مقام وزیر در استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد آمادگی بیمه‌ها برای اجرای طرح پزشک خانواده گفت: بر اساس قانون، بیمه‌ها مجبور به همکاری در اجرای طرح هستند.

وی با بیان اینکه بیمه‌ها از زیر مجموعه‌های وزارت رفاه هستند، افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده بیمه عالی سلامت هم ایجاد شده است.سروری ابراز امیدواری کرد، با فراهم شدن شرایط طرح پزشک خانواده در زنجان قبل از پایان سال جاری عملیاتی شود.

وی با قابل قبول خواندن وضعیت تامین داروهای بیماران خاص در استان زنجان اظهار کرد: هر چند نمی‌توان گفت که شرایط بسیار عالی است، ولی شرایط اضطراری هم نیست.رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با قابل قبول خواندن شرایط تامین دارو برای بیماران خاص در استان زنجان ابراز امیدواری کرد، داروهای این بیماران مثل سابق بدون مشکلات عدیده تامین شود.وی تعداد بیماران خاص را در حدود یک هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیماران خاص به داروهای مختلف نیاز دارند و این داروها بسته به تجویز پزشک معالج تامین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha