سلامت نیوز : محمود مظفر در گفت‌و‌گو با  فارس در مورد آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان شهرهای چالوس و نوشهر گفت: نیروهای امدادی در مناطقی که دچار آبگرفتگی شده‌اند مستقر شدند و تقریباً کار تخلیه آب از منازل به اتمام رسیده است.

به گفته مظفر تاکنون تخلیه آب از 400 واحد مسکونی انجام شده و اقلام زیستی مانند فانوس، چراغ، پتو و مواد غذایی نیز بین 943 خانوار توزیع شده است.رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اظهار کرد: بارندگی‌های ممتد موجب آبگرفتگی مجدد نشده و فعلاً شهرهای نوشهر و چالوس و روستاهای اطراف آنها درگیر آبگرفتگی هستند.

آبگرفتگی هزار واحد مسکونی در یاسوج و روستاهای اطراف

وی در ادامه از آبگرفتگی شهر یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این آبگرفتگی بر اثر بارندگی‌های روز گذشته در شهر یاسوج و روستاهای اطراف آن رخ داده و طی آن هزار خانه دچار آبگرفتگی شده‌اند که نیروهای امداد و نجات در آن منطقه نیز مشغول کمک رسانی هستند.

توزیع چادر مقاوم و لباس گرم بین زلزله زدگان 4 روستای ورزقان

مظفر در مورد آخرین وضعیت زلزله زدگان آذربایجان شرقی گفت: به دلیل سرمای شدید در 4 روستای ورزقان نیاز به چادرهای مقاومتر احساس می‌شود که در حال ارسال این چادرها هستیم.وی همچنین توزیع لباس گرم و پتو بین این افراد را از دیگر خدمات امدادی برای زلزله‌زدگان ورزقان برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha