چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: 60560

سلامت نیوز : شهرداری منطقه 13 به مناسبت روز جهانی دیابت جشنواره‌ای برگزار می‌شود، در این جشنواره از 22 تا 25 آبان ماه در فلکه دوم نیروی هوایی، غربالگری دیابت مشاوره‌های روان شناسی ، تغذیه رایگان به شهروندان ارائه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ همچنین محصولات دارویی و خوراکی ویژه افراد مبتلا به دیابت نیز با قیمت‌های مناسب در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.همچنین آموزش ورزش صبحگاهی مناسب و کودک و دیابت از فعالیتهای جانبی جشنواره یاد شده است.

غلام حسین ادب مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 13 تهران در این باره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره جلب توجه شهروندان به بیماری دیابت و عوارض ناشی از آن است. تحقیقات صورت گرفته توسط اداره کل سلامت شهرداری تهران در قالب طرح «سنجش عدالت در شهر» نشان می‌دهد، میزان شیوع و بروز بیماری دیابت در منطقه 13 بالاست و این مسئله باعث توجه بیشتر به آموزش های مرتبط با این بیماری شده است.

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 13 تهران افزود: در اجرای این طرح که با کمک و همکاری مدیریت محله پیروزی و مرکز سلامت برگزار می‌شود، روزانه به 300 نفر از شهروندان، خدمات چکاپ و مشاوره در دو نوبت صبح 7-9 و عصر 16- 19 ارایه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha