سلامت نیوز : اکبر غلامعلیان پیش از ظهر امروز در کارگروه امنیت و سلامت غذایی شهرستان ملایر به عملکرد شبکه بهداشت و درمان ملایر طی شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در بازدیدهای انجام شده از کارخانجات مواد غذایی شهرستان، 101 هزار و 246 کیلوگرم مواد غذایی توقیف و چهار کارخانه تعطیل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی از ثبت‌نام 70 درصد جمعیت ملایر در طرح پزشک خانواده خبر داد و گفت: تاکنون 38 هزار و 600 خانوار در طرح پزشک خانواده در شهر ملایر ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر با اشاره به اینکه شهربازی‌های برخی پارک‌های ملایر از نظر استاندارد شاخص‌های لازم را ندارند، افزود: شه بازی پارک کوثر، بخشی از پارک سیفیه، پارک لاله، پارک کوهسار و پارک بانوان استاندارد نیست و باید اصلاح شود.

وی به دیگر مشکلات بهداشتی در شهرستان اشاره کرد و گفت: آبیاری برخی سبزی‌کاری‌های شهرستان غیر بهداشتی است و در این راستا باید نظارت‌های لازم برای سلامت مردم انجام شود.

غلامعلیان تصریح کرد: همچنین راکد ماندن فاضلاب در برخی قسمت‌های شهر باعث مشکلات بهداشتی برای شهروندان شده و معابر سطح شهر به دلیل دفع غیر بهداشتی فاضلاب نیز دارای مشکل است که در این زمینه نیز اقدامات مسئولان امر را می‌طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha