سلامت نیوز : محمدهادی ایمانیه عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان جدید اعصاب و روان محرری و بهره‌برداری از ساختمان اورژانس این بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کمبود تخت در بیمارستان‌های فارس به ویژه بیمارستان اعصاب و روان از جمله معضل‌های درمانی این استان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی خاطرنشان کرد: با تعامل و همیاری خیران تامین سلامت در احداث و تجهیز بیمارستان‌ها شاهد تسریع در روند بهبودی بیماران اعصاب و روان هستیم.رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: احیاء و بهره‌برداری از اماکن و مراکز درمانی و شرکت در کار خیر از جمله سفارش خداوند به بندگان صالح خود است.

آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب خاطرنشان کرد: هر گامی که از سوی خیران برداشته شود زمینه را برای ارائه خدمات خیرخواهانه فراهم می‌کند.وی بیان داشت: کمک به افراد نیازمند امری خداپسندانه و انسان‌دوستانه است و اثرات بسیار چشمگیری در اقشار جامعه می‌گذارد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی بیان کرد: استان فارس در امر کارهای خیر به ویژه احداث مراکز درمانی از جایگاه برتری در کشور برخوردار است.محمود تابنده خاطرنشان کرد: نگهداری بیماران روانی بسیار مشکل است و نیاز به مراقبت و ارائه خدمات پزشکی ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه برای توجه و رسیدگی به بیماران روانی نیاز به احداث 10 بیمارستان داریم، گفت: کمک و همیاری خیران برای احداث یک بیمارستان مجهز و بزرگ در استان فارس ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha