سلامت نیوز : علی‌اکبر رامجردی عصر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید و بهره‌برداری از بیمارستان اعصاب و روان محرری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی ساختمان جدید بیمارستان اعصاب و روان محرری شیراز در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع در پنج طبقه و زیربنای 30 هزار متر مربع آغاز شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای بخش‌های درمانی، فضاهای ورزشی، تفریحی، محیط‌های کارگاهی و آموزشی است و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان با کمک و همیاری خیران در حال احداث است.رامجردی تصریح کرد: بیمارستان قدیم اعصاب و روان محرری در وسعتی به مساحت 170 هزار متر مربع با 500 تخت مصوب و 417 تخت فعال، خدمات روان‌درمانی را به بیماران ارائه می‌کند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس بیان داشت: در این مرکز بیماران بیماری‌های افسردگی، مانیک، دوقطبی و اسکیزوفرنی پذیرش می‌شوند.وی اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل بیماران این بیمارستان حضور بیش از 100 بیمار بدون صاحب بوده که سال‌های متمادی در این مکان بسر می‌برند و هزینه‌های نگهداری آنان بر دوش بیمارستان است.

رامجردی اظهار داشت: با احداث بیمارستان جدید اعصاب و روان در این مکان درمانی شاهد تسریع در روند بهبودی بیماران اعصاب و روان می‌شویم.مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خاطرنشان کرد: در راستای رفع کاستی و کمبودهای موجود، شاهد احداث و بهره‌برداری از اورژانس در این بیمارستان هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: شروع به احداث ساختمان اورژانس این بیمارستان در دو طبقه و با زیربنای یک‌هزار متر مربع در تیر ماه سال گذشته با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون تومان توسط ناصر منیری یکی از خیران استان فارس صورت گرفت، که با تلاش انجام شده شاهد بهره‌برداری از این مرکز هستیم.

رامجردی همچنین ابراز داشت: با ایجاد ساختمان اورژانس این بیمارستان امکان پذیرش شبانه‌روزی بیماران روحی، روانی و تمرکز ارائه خدمات درمانی و تسهیل در بستری و درمان میسر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha