سلامت نیوز :نخستین کنگره بین‌المللی مواد دندانی ایران از 15 تا 17 آذر ماه با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، انجمن دندانپزشکی ایران و مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی در پزشکی به مدت 3 روز در سالن شهید هدایت دانشکده دندانپزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ برنامه‌های علمی این کنگره با رویکرد ارائه مطالب کاربردی در رشته‌های مختلف دندانپزشکی به صورت پانل‌های سخنرانی و پرسش و پاسخ در رشته‌های مختلف دندانپزشکی، کارگاه‌های عملی و آموزش دور میز، تله ویدئو کنفرانس و ارائه پوستر برگزار می‌شود.

پانل باندینگ، پانل بیومتریال‌ها و ایمپلنت، پانل سرامیک‌ها، پانل کامپوزیت‌ها و پانل لیزر از موضوعات این کنگره است. از دیگر موضوعات نخستین کنگره بین‌المللی مواد دندانی ایران می‌توان به پانل‌ سلول‌های بنیادین و مهندسی بافت، پانل تجهیزات دندانپزشکی، پانل زیبایی و رنگ و نیز پانل لیزر اشاره کرد.

براساس این گزارش، در این کنگره 8 کارگاه با موضوعات رویکردهای نوین در دندانپزشکی زیبایی، ایمپلنت و مواد پیوندی، مهندسی بافت و بیومتریال، مواد دندانی دانش بازار و انتخاب، سرامیک‌های نوین و کاربردهای بالینی، نانوتکنولوژی و نانو مواد، انتخاب و نگهداری تجهیزات دندانپزشکی و کارگاه آموزشی دستیاران دندانپزشکی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب مطالب علمی بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت کنگره به نشانی www.idmcongress2012.com مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha