سلامت نیوز :سازمان نظام پزشکی ایران برای ارایه خدمات درمانی جامعه پزشکی به مردم غزه فراخوان داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ سازمان نظام پزشکی ایران با صدور فراخوانی از کلیه اعضای جامعه پزشکی داوطلب حضور در مناطق مرزی نوار غزه و مصر دعوت کرد در گروه ویژه مدد محرومان این سازمان ثبت‌نام کنند.دکتر لعبت گرانپایه، دبیر مجمع درمانگران داوطلب سازمان نظام پزشکی (مدد) در این باره گفت: این گروه تخصصی برای حضور در غزه و مداوای مردم مسلمان و جنگ دیده آماده است.

وی افزود: با توجه به وظایف جامعه پزشکی و ضرورت ارایه خدمات انسان دوستانه به مردم مسلمان و ستمدیده غزه که زیر آتش آشغالگران قدس و رژیم صهیونیستی قرار دارند، جمعی از اعضای جامعه پزشکی ایران آماده حضور در این منطقه و ارایه خدمات درمانی و پزشکی به مردم غزه هستند.

گرانپایه گفت: اخبار منتشر شده از غزه حاکی از آن است که بسیاری از شهدا و مجروحان حمله رژیم صهیونیستی، زنان و کودکان بی‌گناه هستند که باید هر چه سریع‌تر خدمات پزشکی دریافت کنند.به گفته وی، فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان جامعه پزشکی جهت حضور در غزه توسط سازمان نظام پزشکی آغاز شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، کلیه اعضای جامعه پزشکی کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان نظام پزشکی به نشانی www.irimc.net و یا تماس با شماره تلفن 84138555 اقدام به ثبت‌نام در گروه تخصصی مدد اعزامی به غزه کنند. همچنین پیگیری‌های لازم با وزارت امور خارجه جهت ایجاد زمینه حضور پزشکان متخصص ایرانی در مرز نوار غزه و مصر جهت ارایه خدمات پزشکی انسان دوستانه به مردم مظلوم مسلمان و جنگ زده غزه از سوی سازمان نظام پزشکی کشور در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha