یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 60803

سلامت نیوز : علی حیدری افزود: دو گروه پزشکی شامل (50) پزشک و پیراپزشک از (7محرم) تا(13 محرم) به زائران حرم مطهر سید الشهدا در کربلای معلی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، پزشک، جراح، متخصص داخلی، تخصص زنان، متخصص اطفال، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، پرستار مرد و زن، امدادگر مرد و زن، تکنسین آزمایشگاه و تکنسین دارویی را از جمله اعضای دوگروه ویژه پزشکی اعلام کرد.

به گفته حیدری یک گروه پزشکی در بین الحرمین و یک گروه دیگر در خیابان جمهوری در شهر کربلا در مسیر تردد زائران استقرار یافته و به زائران حرم مطهر امام حسین (ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج و زیارت تاکید کرد: گروه‌های یاد شده فقط مخصوص زائران یاد شده نیستند و به همه زائران حرم مطهر امام حسین(ع) از ملیتهای مختلف در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات بهداشتی و درمانی  را ارائه خواهند کرد.

حیدری گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی سال گذشته بیش از 17 هزار زائر حرم مطهر امام حسین (ع) از گروه های ویژه پزشکی مرکز پزشکی حج و زیارت مستقر در اطراف حرم خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha