سلامت نیوز : سید‌عبدالله عمادی در گفت وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت سازمان بیمه سلامت در کشور اظهار داشت: پس از تصویب و ابلاغ تشکیل این سازمان، مقدمات این سازمان فراهم شد و در حال حاضر شرایط خوبی وجود دارد.

وی تصریح کرد: تغییر ساختار و شکل سابق سازمان بیمه خدمات درمانی به شکل جدید و تحت عنوان سازمان بیمه سلامت زمان‌بر است. اما سعی می‌شود این زمان خیلی طولانی نباشد.عمادی بیان داشت: نخستین اجلاس سراسری مدیران سازمان بیمه سلامت تشکیل شد و خوشبختانه به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده‌ایم و در حال حاضر تمامی مدیران در خصوص روند تشکیل سازمان بیمه سلامت توجیه شده‌اند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای و تشکیل یک سازمان از جمله برنامه‌های سازمان بیمه سلامت است که خوشبختانه روند کار قابل قبول است.وی ادامه اضافه کرد: تمامی صندوق‌های بیمه‌ای به زودی تجمیع و زیرمجموعه سازمان سلامت قرار می‌گیرد و این برای هیچ صندوقی استثناء نیست.عمادی ادامه داد: به زودی فعالیت‌های جدید سازمان بیمه سلامت در کشور شکل خواهد گرفت و در آینده نزدیک تمامی هموطنان از یک دفترچه بیمه استفاده خواهند کرد و حمایت بیمه از بیمه شدگان افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha