سلامت نیوز : نماینده مردم تبریز در مجلس در نطق میان دستور خود با بیان اینکه دولت سهم هدفمندی یارانه‌ها مربوط به وزارت بهداشت و درمان را نمی‌دهد، ‌گفت: ما نمایندگان به آنچه که تعهد کرده‌ایم ساکتیم و وقتی می‌خواهیم سوال کنیم می گویند سوال نکن مصلحت نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ مسعود پزشکیان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: در قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه نمایندگان مجلس نوشتند که 10 درصد درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به بهداشت و درمان فقرا و محرومین باید اختصاص یابد، اما دولت این مبلغ را نمی‌دهد و اجرا نمی‌کند و ما هم ساکت نشسته‌ایم.

وی اظهار داشت:‌ ما در قبال آنچه که تعهد کردیم ساکتیم. وقتی می‌خواهیم سوال کنیم می‌گویند سوال نکن مصلحت نیست.نماینده مردم تبریز در ادامه افزود: آیا اینکه حرف بزنیم و پایبند آن نباشیم مصلحت است یا اینکه حرفی نزنیم و هر کاری خواستند بکنند مصلحت است؟

 وزیر بهداشت دولت اصلاحات اظهار داشت:‌ کدام چیز مصلحت است. قرار بود ما به همه شغل بدهیم و فقر و بیکاری و بی‌عدالتی را در جامعه برچینیم پس چرا این کار را نکردیم؟ مشکل کجاست؟ مشکل خود ماییم که جرات و جسارت نداریم.پزشکیان باید با بیان اینکه باید قانون را درست بنویسیم، گفت: اگر قانون را درست نوشتیم باید پای آن بایستیم و دفاع کنیم. همه ما مقابل خداوند، امام حسین(ع) و شهدا پاسخگو هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha