سلامت نیوز: نخستین جشنواره «توان یاب و فضای مجازی» به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعـــد و با مشارکت پرشین بلاگ و سلامت نیوز همزمان با روز جهانی معلول برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، شناسایی و معرفی توانمندی های توان یابان در فضای مجازی، افزایش كیفی و كمی حضور توان یابان در فضای رسانه ای مجازی  و تجلیل از فعالان توان یاب در فضای سایبر از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است. این جشنواره در دو بخش اصلی و بخش جنبی برگزار می‌شود. 

موضوعات بخش اصلی شامل توان یاب و آموزش و اشتغال، توان یاب و عرصه‌های مختلف اجتماعی و توان‌یاب و هنر و بخش جنبی این جشنواره با موضوع آزاد برگزار می‌شود.

  شرکت در نخستین جشنواره توان یاب و فضای مجازی برای همه توان یابان و دوستــداران جامعه بزرگ تـــوان یابان كشور كه دارای سایت یا وبلاگ هستند حتــی با داشتن یك پست الکترونیکی درباره توان یابان آزاد است.

برای ثبت نام  می توانید تا پایان روز  9/9/91 به سایت www.raad-charity.org مراجعه کنید. از برگزیدگان نخستین جشنواره توان یاب و فضای مجازی همزمان با روز جهانی معلول در مراسمی با هدای جوایزی نفیس تقدیر خواهد شد.  فرصت همراهی همیشه مهیا نیست، با قرار دادن لینک زیر در وبلاگ و یا سایت در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این جشنواره سهیم باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha