چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 61016

هیچ سند و گزارشی در این زمینه نه از سازمان استاندارد که مسئول کنترل کیفیت مواد غذایی است و نه از اداره کل نظارت بر مواد غذایی به اتحادیه لبنیات ازسال نشده است.

از توزیع شیرهای فاسد بی‌خبرم
سلامت نیوز : در حالی که چندی پیش معصومه آباد دبیر کمیته سلامت شورای شهر تهران از دریافت گزارشهایی مبنی بر مسمومیت های ناشی از عرضه شیرهای تاریخ مصرف گذشته در پایتخت خبر داده است، مدیر عامل اتحادیه لبنیات اعلام کرد: هیچ گزارشی در رابطه با توزیع شیرهای تاریخ گذشته و مسمومیت شهروندان از شورای شهر و سازمان استاندارد و اداره کل نظارت بر مواد غذایی به ما داده نشده است و اتحادیه این خبر را نه تکذیب و نه تایید می‌کند.

احمد باکری در گفت‌و‌گو با ایلنا در رابطه با توزیع شیرهای تاریخ گذشته و مسمومیت شهروندان اظهار داشت: متاسفانه در این زمینه هیچ سند و گزارشی نه از سازمان استاندارد که مسئول کنترل کیفیت مواد غذایی است و نه از اداره کل نظارت بر مواد غذایی به اتحادیه لبنیات ارسال نشده است.

وی ادامه داد: هیچ مدرک و سندی بر پایه مسمومیت شهروندان در پی مصرف شیرهای تاریخ گذشته به ما گزارش نشده است که این محصولات از کدام کارخانه بوده است و هم چنین شورای شهر نیز هیچ گزارشی در این زمینه به ما ابلاغ نکرده است و انجمن از این اتفاق بی‌خبر است.

مدیرعامل اتحادیه لبنیات در رابطه با اقدامات این اتحادیه برای مقابله با توزیع شیرهای تاریخ گذشته تاکید کرد: تا زمانی که اطلاعات مستندی در زمینه توزیع شیرهای تاریخ گذشته از جمله نام تولید کننده، نوع محصول، سری ساخت مشخص نباشد هیج اقدامی در این زمینه انجام نمی‌شود و اتحادیه این خبر را نه تکذیب و نه تایید می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha