سلامت نیوز : اسانس‌های گل، یک فرم شفا بخشی طبیعی است كه در ایجاد تغییرات خلق و خوی به ویژه در زمینه مسائل عاطفی خانواده‌ها تاثیر بسیار مثبتی می‌گذارد. همچنان که اسانس‌های گل،کانال‌های انرژی ظریف بدن را ترمیم و شفا می‌دهد، نیروی زندگی شروع به گردش می‌كند تا حیاتی نو را برای بدن فیزیكی ایجاد كند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مردم سالاری ؛ اسانس‌های گل همچنین می‌توانند در برطرف کردن برخی مشکلات دوران کودکی نیز موثر باشد. مسائلی همچون كج‌خلقی‌ها، آلرژی‌های غذایی، خیس كردن تخت خواب و ناتوانایی‌های یادگیری، تعدادی از معدودمواردی است كه می‌توانید بااستفاده از اسانسهای گل آنها را بهبود بخشید. مهم است به این مساله توجه کنید كه كودكان در رده سنی بین تولد تا 7 سالگی از دیگران تقلید می‌كنند. در طی این سال‌ها كودكان همچنان که بدن های فیزیكی‌شان از طریق كپی انرژی نیروهای زندگی در محیط زیستشان فرم می‌گیرد، از الگوهای والدین خود نیز نقش‌پذیری می‌كنند. شما كه خوب باشید كودكانتان نیز خوب هستند، زمانی كه شما در سختی و رنج هستید كودكتان هم احتمالا ناراحت خواهند بود.اما شما به جای اینكه تعادل خود را بازیابید، در پی كمك به كودكتان هستید.

جورج كولویند، فیلسوف و نویسنده مجارستانی، در كتاب خود به نام كودكان ستاره می‌گوید:به عنوان فردی که با کودکان کار می‌کنم، برای من مهم است که آنها را خوب بشناسم. آنان با کودکی شما تفاوت‌هایی دارند.من برای کودکان اسانس گل‌هایی را توصیه می‌كنم كه طعم ملایم گل را داشته باشند.اسانس‌های گل‌هایی همچون گلپر، آلاله، بابونه، گیلاس، آلو، لوتوس صورتی،هلو و بنفشه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha