تیم بازرسان بهداشتی مرکز سلامت محیط و کار در طول ایام محرم و صفر از هیئت ها، مساجد و تکایا در سراسر کشور به صورت مستمر بازدید می کنند.

بازدید روزانه 1000 تیم بهداشتی از هیئت های عزاداری
سلامت نیوز : معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تیم بازرسان بهداشتی مرکز سلامت محیط و کار در طول ایام محرم و صفر از هیئت ها، مساجد و تکایا در سراسر کشور به صورت مستمر بازدید می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ مهندس سیدرضا غلامی افزود: به طور متوسط روزانه نزدیک به 1000 تیم بازرسی در کشور در قالب 2500 بازرس به صورت مستمر بر فعالیتهای تمامی مراکز و اماکنی که در بحث تهیه، طبخ و توزیع نذورات نقش دارند، نظارت می کنند.

وی افزود: این بازرسی ها در خصوص حسینیه ها، تکایا و مساجدی که مراسم عزاداری در آن برقرار است نیز صورت می گیرد.غلامی تصریح کرد: بهداشت فردی افرادی که در پروسه تهیه، طبخ و عرضه نذورات دخالت دارند همچنین بهداشت مواد غذایی نیز توسط بازرسان کنترل می شود.

معاون مرکز سلامت محیط و کار تاکید کرد: در محرم و دهه صفر سال گذشته، در مجموع نزدیک به 220 هزار مورد بازدید انجام شد که حدود 12 هزار تذکر به مسئولان هیئتها داده شد که امیدواریم امسال این تعداد کمتر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha