تاکنون ۱۱۴ نفر در قالب ۱۲ تیم مجهز به ۱۹ موتور پمپ و لجن کش اعزام شده‌اند/ برای ۶۴ نفر از افرادی که خانه‌های خود را در این حادثه از دست داده شرایط اسکان موقت فراهم شده است.

سیل در بوشهر، ۳۰۰ نفر را آواره کرد
سلامت نیوز: تاکنون ۱۱۴ نفر در قالب ۱۲ تیم مجهز به ۱۹ موتور پمپ و لجن کش اعزام شده‌اند/ برای ۶۴ نفر از افرادی که خانه‌های خود را در این حادثه از دست داده شرایط اسکان موقت فراهم شده است.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با ایلنا در رابطه با سیل و آبگرفتگی استان بوشهر گفت: امروز در پی سیل و آبگرفتگی ناشی از بارش باران ۳۰۰ نفر آسیب دیده‌اند که خوشبختانه با اعزام تیم‌های عملیاتی به مناطق آسیب دیده به این افراد خدمت رسانی شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با خدمات ارائه شده به آسیب دیدگان افزود: برای ۶۴ نفر از افرادی که خانه‌های خود را در این حادثه از دست داده شرایط اسکان موقت فراهم شده است.

وی در رابطه با اعزام تیمهای عملیاتی به مناطق آسیب دیده بوشهر افزود: تاکنون ۱۱۴ نفر در قالب ۱۲ تیم مجهز به ۱۹ موتور پمپ و لجن کش اعزام شده‌اند و طبق آخرین اطلاعات دریافتی موفق شده‌اند که آب را از ۶۵ واحد مسکونی خارج کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha